loading...
sanja2020
sanja2020 بازدید : 103 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود اهنگ جان جان تو شدی لیلی این خونه

اهنگ جان جان تو شدی لیلی این خونه

شیدا شدم و پیدا شده
عشقت تو دل مستم
یک دل که نه صد دل
من به تو دلبستم عاشقت هستم


جان جان تو شدی لیلی این خونه
جان جان با تو دل صد تای مجنونه
جان جان دوتا همزادیم و دیوونه
جان جان شدی شیرین به تو دل دادم
جان جان من خودم صد تای فرهادم
جان جان همه ی قلبمو بهت دادم


بگو به همه یه نفر توی دلمه نشونم
بده به همه آخه من دوست دارم
تو که بلدی دلو از من ببری
تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم
بگو به همه یه نفر توی دلمه
نشونم بده به همه آخه من دوست دارم
تو که بلدی دلو از من ببری
تو دلم تو یه نفری آخه من دوست دارم

 

لینک / از سانجا موزیک

اهنگ جان جان تو شدی لیلی این خونه ( جان جان بهنام بانی )

https://sanjamusics.ir/5200-2/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دلتون میخواد چه نوع اهنگ هایی گوش بدید ؟ 1. پاپ 2. راک 3. رپ 4. غیره ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 1,294
  • بازدید کلی : 4,685